Turkey

Nu har jag kommit hem ifrån Alanya, Turkiet. Det blev jag och Linda på ett hotell i centrum, Villa Sunflower 1 :). Jätte fint och bra och turkiet var mycket finare än förväntat! inte så tort och dammigt som jag hade förväntat mig :)

Vi hade verkligen Jätte skoj! galet, slappt och skönt och allt det skulle vara för att bli lyckat, men vi hade gärna haft lite kyligare kvällar, asså man svettades nästa konstant! Ifall man inte va instängd på rummet med air conditionen på på det kallaste, för då kunde man tillochmed frysa! och nåt av det bästa, de hade de underbara kinderäggen! :D:D haha okej det va verkligen inte det bästa men det va ett stort plus. haha ja det va en för galen resa för att skriva om här men jag kan dra kort versionen utan alla konstiga grejer som nästan inte bör sägas igen :P

vi kom ner på lördag natt, bestämde oss för att ta en drink i hotellets bar, men när vi kom ner vid halv två så hade den stängt, men det hade inte hotellets supermarket, så vi gick dit och köpte glass. Han som jobbade där (världens jävla stalker!) frågade om vi ville hänga med ut med han och hans kompisar, och det gjorde vi, flumma runt och likte på lekplatser och drack dansa och badade självklart i havet :), sova sova, sola och bada i några timmar och sen informationsmöte med Ving. Äta och festa lite, sen så ville killen från supermarket att vi skulle med upp till borgen (vilket han hade nämnt dagen innan, och fått mitt nummer (biggest misstake :P)) men jag å linda ville ju se borgen och utsikten så vi hängde på, men bestämde att det skulle vara det sista vi umgicks med dom. och så blev det med men det hindrade tyvärr inte honom från att ringa tre gånger om dagen och skicka typ fem sms om dagen! (psyko). Tisdagen kom, jag och linda gick på hamam, turkiskt bad, vilket innebar att man satt i en ångbastu ett bra tag och sen så skrubbade dom hela kroppen och sen skummade in den i nåt härligt skum :) sedan fick man även en jätte skön massage! ja vi hann inte med mycket mer den dagen, vi gick naturligt vis ut och åt. onsdag, sol och bad, middag och fest med hotellgrannarna som vi träffade första dagen en snabbis när vi kom hem, ganska trevligt, det va ok å slå dom :D. torsdagen va den stördaste dagen, vilket ni kommer få höra nästan inget av :D vi åkte till stranden och det var galna vågor :) sen så gick vi på ett "skandinaviskt" beachparty, massa tävlingar och god mat, uppsviningar och trevligt folk! jätte kul, gratis dricka och allt :) fredagen ängdade vi till att sova och äta fet bakis mat, låg lite i solen efter tre eller nåt, fick badat lite, och sen gick vi och fick pedikyr och ringde hem, och åt. sen fick vi lite smått panik för vi kom på att vi inte hade shoppat och vi skulle hem dagen efter, så jag gick inte i en utav de närmaste affärerna där det fanns ett erbjudande köp en FÅ två :) så det gjorde jag, även om jag inte orkade prova och ena toppen va lite för tight, men va fan, och linda prutae ner en väska, ganska söt. vi va nöjda för att nu tar vi båda med oss något hem :) Lördagen kom och på beachpartyt hade vi, ja VI linda ;D, vunnit en gratis båtresa, och det va en väldigt bra slut till en lyckad resa, hur skönt som helst, även ifall det blev lite stressigt sen när vi kom tillbaka till hotellet men det va värt det. nice nice. och pappa e världens bästa pappa och kom och hämtade oss 1.15, och stackarn fick vänta till klockan två, för vi hade inte fått båda väskorna för än dess. och han klagade inte ens! helt bäst!


ändå ganska skönt att vara hemma:) imon ska jag träffa både kinesen och kallin <3 :)
för er som inte har koll, gossip girl har börjat igen :P

xoxo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0