dagis :)

Igår va det första dagen som jag jobbade på dagiset, hur kul som helst! och dom e ju hur söta som helst!

haha det va en tjej som frågade mig varför jag hade prickar i hela ansiktet, haha helt underbar :D och jag ska jobba på fredag också :):) ååh! det va nästan inget skrikande eller gråtande, det var bara en tjej som va lite jobbig, hon va ganska egotrippad, kunde inte dela med sig, och måste alltid va först, och ett annat barn fick inte sitta på ett ställe, för det va hennes, men hon satt inte ens där då! och hon va ju tvungen att ha just den ballongen som en annan lekte med, kunde inte ta en annan! ah!

haha och lille anton, potatisansikte! bokstavligt talat alltså, haha vi åt potatis till lunch, och barn äter gärna med händerna, och efter anton åt potatisen med händerna så va han ju tvungen att toucha hela fejset, helt underbar :D

trodde aldrig de skulle va så kul :) vill att det ska bli fredag nu :):)

kiids :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Får du verkligen nämna namn på barnen på dagiset? :O Sekretess?

2008-09-10 @ 17:42:09
URL: http://riotineveryone.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jadu Malin, den kommentaren har vi kört här hela veckan.

2008-09-12 @ 15:23:54
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0