lite ynklig

Så börjar man bli sjuk. Jag får skylla på alla dessa barn, eller hm kanske lite lite kläder på mig i detta hemska väder. Men ska man va fin får man lida pin ;)

Nu åker Maya snart iväg, på lördag för att vara exakt. Ganska tråkigt, vi har ju inte träffats mycket på sistone för hon har varit och jobbat i norget. Som tur va fick jag träffa henne lite idag, hon ska ju after all vara borta i tre MÅNADER, jobbigt :(. hoppas hon kommer få jätte kul.

Jobbade bara en snabbis idag, två lugna timmar, med väldigt många böcker. Sen så köpte jag och kusinen pizza :D vet ni hur länge jag velat ha pizza? typ fyra dagar, och hela veckan innan det, men ingen annan vill äta pizza, tjockis jag :). får väl ta och pallra mig till frisks snart.

nu ska jag gå å lägga mig och bli frisk.
trudelutt, och gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyra manader och 13 dagar..kommer hem den 16..sa da blir det egentligen 4 manader och 16 dagar..saknar dig..

2008-11-20 @ 23:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0