Kanelbullensdag :)

Idag var det kanelbullensdag! :) så i ära till dagen, så bakade jag och Linda kanelbullar igår, och medans vi ändå höll på vispade vi ihop muffins med,som vi fyllde med blåbår och hallon, mums mums! kanelbullarna blev chockerande goda faktiskt :) vi passde även på att hyra en film Skijlsmässa på franska med Kate Hudson, ganska konstig men små söt.

Vi hade gäster idag, massa :P eller  a, vi var tio stycken totalt, tre rätters, hur gott som helst, och sen oooost :D I love cheese! Det var dock skönt att kusinen också kom, annars hade det varit lite långtråkigt. Sen skulle jag ju ut men blev det så? Nej! aah as jobbigt, hade kontakt med en kompis hela kvällen och de gick till ställe efter ställe men kom inte in nånstans, sen så pallade min kompis inte prova mer och då hade jag precis kommit spårvagnen och sen e det bara till att vända igen när hon fick nog och sa att hon skulle dra hem. Orkade inte ringa runt till andra kompisar för att se om de skulle festa men men, har ju redan festat i veckan och blir nog nästa vecka med, så det e lugnt :P

en månad och fyra dagar sedan Selma avlivades :(, jag saknar henne, men e glad att jag har Tvåan här med mig, snuttgullan! vi har pusskalas, bara så ni vet :)

Underlig vecka som kommer, ciao xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0