midsummer tomorrow

då va det midsommar igen. I år blir det grillfest hemma hos hannah och förhoppningsvis är hennes vänner lite mer respektfulla än mina. Ja, för förra året var det inte en rolig lördag inte, fan va sur och bakis jag va, alla bara sket i allt, uschuschusch! Men i år ska vi ha det kul och inte bli för fulla som förra året. Min buss går om 40 minuter, tänkte vara snäll mot hannah och komma upp dagen innan för att städa lite och fixa det om behövs, men sist och inte minst, ta med lilla gördis på promenad :) snuttan blir på hoppad av varje hanhund som ser henne! hoppas verkligen hon slutar löpa snart, haha.

Min älskling flyttar tillbaka till kiruna nästa vecka :'( kommer sakna henne hur mycket som helst! Its been you and me for three years now and I really hope that this isnt the last week!! men som tur kommer hon också till hannah över midsommar nu så man hinner festa en sista gång med henne! :)


Pussas!

Kommentarer
Postat av: Zazza

Hej bejbi. Jag hoppas verkligen att du hade den bästa midsommaren någonsin. You deserve it! Älskar dig plutten.

/Zazza

2008-06-21 @ 23:56:38
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0