A lot has happend and is still happening.



Midsommar har kommit och gått, va lite nere på dagen men sen när partyt började blev jag party :) Hannah fick för sig att vi skulle duka långbord i stallet eftersom att vädret var så osäkert och för att vi då skulle kunna sitta samlade, jag godkände det till sist ;P. Eftersom att lilla Hannah har gips så kunde inte hon hjälpa till att städa och bära möbler, så Rikard erbjöd sig, och thank god för det, för det hade jag aldrig klarat själv :P Kvällen kom och vi grillade och hade det trevligt/mysigt/skoj med mera med mera :). De två följande dagarna var fyllda med filmer och junk food, usch och fy :P jag och Hannah städade insidan av huset lite på söndagen eftersom att det va det enda som Billy och Rikard inte hade städat, dom var även duktiga och lagade saker som hade gått sönder. Mysmysmys i soffan :)
Nu har jag precis slutat jobba för fjärde natten i rad, ska bli så skönt imon när jag ska få sova på NATTEN :), man får verkligen jätte konstig sömn när man jobbar natt, men det är bra att man i alla fall har några trevliga arbetskamrater, men det e svårt att ha så skoj som förra sommaren ;). Idag måste jag packa, vi ska flytta imon (fredag) och jag har typ bara packat ner halva mitt rum, förhoppningsvis kommer kusinen imon och hjälper mig som hon lovat :)

Jag har lite konstigt fått för mig att jag ska skriva ett brev, vet inte om jag kommer att skicka det dock, får se vad som kommer ner på pappret, jag har i och för sig inte ens adressen så hmm, kanske måste give it in person.... I'll have to think about this, don't even know what I want it to say or why I'm even writing it.

sommar kom tillbaka! jag börjar ju inte jobba igen är än 2juli so please please me :)

L-O-V-E

Kommentarer
Postat av: Linda

thinking about u min pluttesnutt! saknar dig så mycket!!! Pussas

2008-06-28 @ 14:55:49
URL: http://lovelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0