update

Jaha, då va man hemma efter nästan en vecka i Himle. Till mestadels trevligt, men städa och röja är ju inte precis min grej, haha men att sitta i träd och såga av grenar e himla kul :P. Åkte ner i onsdags och hade en inte sovit en blund på 30 timmar typ, sen va det bara upp och städa i två dagar. Följde med mormor och morfar hem till tvååker och vi tre somnade i soffan, haha söta måste vi vart :). Så kom ju Lördagen och med lördagen kom Linda :), vi blev iväg lurade på nån fest av min kusin Alma, inte den roligaste men lite små trevligt va det i alla fall, speciellt när man kramar en person som visar sig vara en annan, hahah gu va bra man kan va då :P. åkte hem tidigt för det va kallt (vi va på nån kräftfestival eller nåt lite senare), istället för att gå å lägga oss så gick vi in till Erik (min kusin), som jag och linda kom överens om att han faktiskt är ganka snygg och enligt linda har muskler men jag tycker nog att armarna är lite för små :P haha ne nu ska jag inte vara elak emot honom :P, vi små pratade lite och eftersom vi nästan aldrig riktigt varit kompisar så va det lite kul att catch up vilket vi gjorde i två dagar till, linda blev inte så glad över det, haha kan förstå det, kan ju va lite tråkigt att sitta och lyssna på :P. men kul attt vi lärt känna varanda lite bättre över grillning och glass köpning :) tre toppar e ju toppen, haha vad jag e ordvitsig då:) Jag å Linda hade myspys, filmtittande och cyklande och läsande och tjötande och massa mer saker :), ganska skönt att vara hemma dock.

För er som inte vet så har jag flyttat, jag ljuger nog om jag säger att jag har börjat känna mig som hemma, har knappt varit hemma under den tidien vi bott här. Det är inte kul att flytta, till er som inte vet, men det blir som det blir, nu bor jag här tills jag flyttar hemifrån, oh det ska nog dröja :P.

Jobba i två nätter nu och sen ledig i två och sen jobbar i tre, usch usch usch, inte kul!

Nu är det bara en vecka kvar i Sveriget, sen åker du, I will miss you, but dont think that you've seen the last off me :).

Ciao! xoxo

Kommentarer
Postat av: Linda

Uppdatera din mupp! jag gör, nu du göra samma sak:P

haha love love love you<3

2008-07-31 @ 17:35:19
URL: http://lovelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0