Wieho! :)



Nu har Linda kommit ner till Göteborg :) och hon ska bo hos mig åtminstone tills på lördag :) för sen så kanske, kanske jag ska åka till Turkiet och semestra mig :) jag hoppas verkligen på det, hoppas att allt löser sig med vovsarna.

Idag så har jag varit och hämtat mitt pass, inte så hemskt jag trodde att det skulle vara. Definitivt bättre än mitt förra, men kunde vart bättre om man fick göra ansiktsuttryck på bilden haha! jag och även övningskört! nu ska jag fan ta det, han sa att det räckte med två eller tre lektioner till sen så ska jag låtsasköraupp på skolan så kan hon bestämma om jag får köra upp på riktigt :) kosta vad det kosta vill, nu ska inget stoppa mig från att ta det, skitsamma om de bara mjölkar mig på pengar! jag SKA ha det! moahahha :P

Jag och Linds gick och käkade hos kinesen, 'check', nu va en avcheckad på listan av människor linda måste träffa innan hon ska hem :) imon ska vi nog få hit kallin :), men vi måste ju ta hänsyn till hennes schema för hon går ju fortfarande i skolan stackarn, eller ah, det känns skumt att inte gå i skolan nu, tänk, nästan så länge man kan komma ihåg har man alltid gått tillbaka till skolan efter sommaren, men inte denna sommaren inte, nej nu är man oviss om vad som ligger framför en :P

Jag har lagt märke till en sak, lite skumt faktiskt, men man träffar nästan alltid människor man känner när man är ute och festar eller bara går i stan, gjorde nästan aldrig det förr och nu kan jag knappt festa utan att säga "men va e du här, heej! :)" hahah, men det e ganska kul :) hoppas det fortsätter så och inte bara va nån konstig sommar sak.

babybabybabybabyBaby why don't we fall in loooove (hahah låten jag lyssnar på nu)

Igår va jag och Lii-sette på ge-kås, shoppashoppashoppa :D jag har vart galen denna sommarn :D, men lii-sette va lite rolig; jag satt och tänkte lite för mig själv, och så började jag skrattta och då frågade hon ju självklart vad jag skrattade åt, här kommer min förklaring; "jag är ändå en ganska optimistisk tjej, eller ah, inte så där överdrivet, jag tror ju inte att en person kan göra vad som helst. En människa kan ju inte flyga om den inte har nåt som hjälper den, så som en dräkt eller ballong or what ever. Men sen så kom jag ju på; Tänk om man va riktigt jävla fet och sen gick ner jätte fort i vikt och fick sådär aas mycket slapp hud som bara hängde, under armarna och insida lår, för då kan man ju bara sy fst det i huden och då kanske man skulle kunna flyga!" hahhaaha, då sa Lisette; "Malin, jag har ju sagt til dig att inte säga allt du tänker högt!" hahah jag vet det kan spinna iväg lite ibland, ,men nästan bara i huvudet, säger ju inte sånna dumheter på riktigt, haha  jo ibland :D:D men lite kul ska man ju ha :D

Jag sitter här och väntar på att Linda ska komma hem. Hon är och äter middag med sin syster och en utav kusinerna.

x;es and o;es :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0