Time is flying by.

Oj vad tiden går! nu är sommaren snart slut, och jag har bara fyra dagar (eller nätter) kvar på jobbet, sen så är jag sysslolös. Börjar sakta panika om vad som kommer näst, vet ju vad jag vill men det tar lite att komma dit, allt är inte alltid det lättaste, nej jag vet, life aint easy. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra om jag inte åker till USA, thats way I'm kinda panicing. Jag ska i allafall anmäla mig till vikariepolen i örgryte, så kan min kära mor anställa mig som fritidsledare i en månad eller så och det e ju lungt, för då kan jag även komma iväg, jag blir ju inte fast på nåt jobb man inte kan hoppa av.

Nu är det ju körkortet som gäller, hoppas verkligen jag kan få ändan ur vagnen och se till att nåt händer, imon ska jag boka typ tre körlektioner och one physical. Haha måste leta bilder på mig och barn, haha undra om det finns några sådana, annars kanske jag kan ragga barn på stan, hahha!

Jag funderar faktiskt på att kolla högskoleprovet, jag vill ju kunna skaffa en utbildning när jag kommer tillbaka, men tror tyvärr inte jag har tillräckligt bra betyg för linjen jag vill gå, men I don't have anyone else but myself to blame for that, om man inte anstränger sig det minsta så går det inte så bra, det blir ju vad man gör det till. Ja, så här i efterhand kan man säga, oh shit jag borde ha lyssnat på mamma, men jag visste då och även nu att jag aldrig hade pallat det.

Aja det är skönt att man fortfarande kan roa sig i alla fall, igår ba det party! askul, jag, Marija, Jennie, Zazza och Zazzas kompisar Tim och Johanna, hemma hos mig ett litet tag, sen drog vi till Underbar, billig dricka är alltid mycket godare :P sen respekt, var somvanligt kul, fullt med dans och människor man känner, men de jag ville skulle dyka upp gjorde inte det, damn them! :P kort sagt, kulkul! och idag var jag på bio igen, nån förvånad? haha nej. jag och Marija gick på Batman,The dark knight, Äntligen, haha den var bättre än jag trodde, va ju typ två och en halv timma och aldrig tråkigt i princip.

aja thats all for now!
bye baby bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0