please..



Nu har jag jobbat min sista natt på posten för denna sommaren, skönt! nu kan jag äntligen ställa tillbaka dygnet helt. har absolut haft kul på jobbet, men nästan endast på grund av bra jobbar kompisar och some real sweet eye-candy :). Tyvärr var det bara jag och johanna som jobbade inatt, alla andra hade sin sista dag i söndags, men ah dom man har kommit lite närmare kommer man väl ha kontakt med ändå :) som till exepel johanna, fruktsallad, alkohol, subway, kampsport och imon ska vi äckla oss och äta pizza :) men det e ju lugnt, trände ju kampsport igår (ja, jag gjorde det, nej jag vet inte vad den heter :P) och kommer säkert få värsta träningsvärk när jag vaknar, speciellt i framsida lår. Men vad kan man förvänta sig när man knappt tränat nått på hela långa sommaren :P. Imon ska jag nog även simma med jennie om inte träningsvärken blir för hemsk :P postiskompisar e bra :) och äntligen någon mer kompis INNE i Göteborg, himla landet bor :):P. Hade vart kul om lite fler av kompisarna skulle bo här, för då behöver man inte bestämma så i förväg utan känner man för en lunch på stan och är hungrig så e det bara till att ringa och få mat, men nej så e det inte nu :P men nu ska jag tvinga johanna göra MASSA med mig :) fick henne till lunch idag (hennes frukost), det va nice:)

Jag har varit väldigt duktig på senaste tiden, hälsoundersökning och allt annat jag sa att jag skulle + inget godis på nästan två veckor nu, och gjort tbc test och skaffat pass, men pass gubben va konstig, han tog kort på mig Underifrån! vad e det? unflattering, but ah what ever, im still pretty :) ska nog till sts på torsdag och lämna in massa papper. Hoppas att vikariepoolen inte kommer börja höra av sig förrän nästa vecka, men det kommer dom antagligen inte för att Ordenarie tanten är på begravning helva veckan, stackarn, hennes mamma som dött: :(

Det är inte så bra med christian och idag grät jag förförsta gången över detta, och till er som känner mig kan jag gråta men gör det inte om det inte e nåt som är fel (eller en sorgsen film :P) och nu börjar jag bli riktigt orolig. Innan har jag nästan varit helt säker på att allt kommer bli okej, och det tror jag fortfarande, men det har blivit så mycket jobbigare för syster och jag gillar inte att se dom jag älskar ledsna, eller sjuka.
please pray for him with me.

nu går jag och lägger mig.
live life and dont forget; you are loved <3


Kommentarer
Postat av: Linda

I'll pray for him...och Malin jag vet att han klarar det! Christian e stark okej! Love you

2008-08-19 @ 16:16:43
URL: http://lovelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0